تاسیسات نفت و گاز

تاسیسات نفت و گاز

تاسیسات نفت و گاز

تاسیسات نفت و گاز

تاسیسات نفت و گاز

  • ۰
  • ۰

 

شیر فلکه کشویی فولادی عمدتا برای خاموش و روشن کردن خدمات در سیستم های دارای محتوای بالای مواد معلق طراحی شده اند. شیر فلکه کشویی فولادی به ویژه برای کار با دوغاب ، چسبناک ، خورنده و ساینده مفید هستند. دریچه ها در موقعیت کاملاً باز افت فشار دارند ، به راحتی قابل حمل هستند ، وزن نسبتاً کمی دارند و مقرون به صرفه هستند.

شیر فلکه کشویی فولادی به گونه ای طراحی شده اند که در سخت ترین محیط ها کار می کنند ، به طور معمول دارای یک تیغه تیز برای برش مایعات سنگین هستند.

آنها به ویژه در کاربردهای فاضلاب که خوردگی مسئله مهمی است بسیار مفید هستند. بنابراین ، علاوه بر طراحی شیر بهینه شده برای محیط دوغاب ، داشتن یک چاقو ساخته شده از فولاد ضد زنگ ضد اسید مفید است زیرا این باعث می شود که در برابر آسیب های ناشی از خوردگی کمتر حساس شود و در نتیجه به تعمیر و نگهداری مکرر یا حتی تعویض آن احتیاج دارد.

شیر فلکه کشویی فولادی فقط باید برای کاربردهایی که به موقعیت کاملاً باز یا کاملاً بسته نیاز دارند استفاده شود و نباید آنها را برای تنظیم جریان استفاده کرد مگر اینکه برای آنها طراحی شده باشد. هرگاه مایعات به دروازه ای نیمه بسته مجبور شوند ، لرزش ایجاد می شود و به تدریج دیسک و صندلی را فرسایش می دهد. علاوه بر این ، دریچه های دروازه چاقو به گونه ای طراحی شده اند که به آرامی باز و بسته می شوند تا از اثرات چکش آب محافظت کنند.

شیر فلکه کشویی فولادی در مقابل شیرهای دروازه ای

شیر فلکه کشویی فولادی در درجه اول برای خدمات بستن در جایی که شیر به طور کامل باز یا بسته شده باشد ، طراحی شده اند. استفاده از هیچ یک از اینها برای تنظیم جریان توصیه نمی شود زیرا وقتی مایع به لرزش دروازه ای نیمه بسته فشار می آورد و در نهایت حفره به صندلی و بدن آسیب می رساند. همچنین ، هر دو نوع دریچه به منظور کاهش خطر چکش آب به گونه ای طراحی شده اند که به آرامی باز و بسته شوند.

از هر دو نوع می توان در برنامه های زیر استفاده کرد:

  • دوغاب
  • روغنهای سنگین
  • مایعات چسبناک غیر قابل اشتعال
  • فاضلاب
  • آب پاک

یکی از تفاوت های شیر فلکه کشویی فولادی این است که شیر فلکه کشویی فولادی اغلب دارای یک دیسک تیز است تا از طریق دوغاب / ویسکوز بهتر برش داده شود. همچنین ، شیر فلکه کشویی فولادی در مقایسه با دریچه دروازه ، که از لحاظ ابعادی پهن تر است ، دارای طول کوتاه رو در رو است. این تفاوت های اصلی و احتمالاً دو مورد از بزرگترین مزیت های شیر فلکه کشویی فولادی است.

 

شیر فلکه کشویی فولادی به طور معمول در تصفیه خانه های فاضلاب ، کارخانه های شیمیایی ، معدن ، کارخانه های سیمان و همچنین در بسیاری از کاربردهای صنعتی دیگر وجود دارد در حالی که دریچه های دروازه به طور معمول در شبکه های آب آشامیدنی ، شبکه های توزیع و ایستگاه های پمپ آب آشامیدنی یافت می شوند.

برا خرید شیر فلکه کشویی فولادی به سایت شرکت بازرگانی غدیر مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • iranpipe iranpipe

شیر فلکه کشویی فولادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی