تاسیسات نفت و گاز

تاسیسات نفت و گاز

تاسیسات نفت و گاز

تاسیسات نفت و گاز

تاسیسات نفت و گاز

  • ۰
  • ۰

لول سوئیچ مایعات نوری ((Optical Liquid Level Switch یک فناوری حالت جامد است که از LED مادون قرمز و ترانزیستور نوری برای تشخیص وجود یا عدم وجود مایع استفاده می کند. در این مقاله ، ما به لول سوئیچ و انواع کاربردهایی که معمولاً در آنها استفاده می شود ، خواهیم پرداخت.

لول سوئیچ سطح مایع نوری برای چه استفاده می شود؟

از لول سوئیچ سطح مایع نوری برای تشخیص وجود یا عدم وجود تقریباً هر نوع مایع ، روغن و آب استفاده می شود. هدف اصلی این سوئیچ های سطح به دو دسته اصلی تقسیم می شود. تشخیص نشت و کنترل سطح یک نقطه (حداکثر یا حداقل).

برای یک راه حل نسبتاً کم هزینه ، هدف این کلیدها می تواند از بسیاری از شرایط فاجعه بار و گران قیمت جلوگیری کند. در کاربردهای تشخیص نشت ، آنها می توانند کمترین مقدار مایع را برای جلوگیری از از دست دادن مایعات با ارزش ، خشک شدن شرایط ، خسارات گران ، از دست دادن سرویس و خرابی جلوگیری کنند. در برنامه های کنترل سطح از آنها برای شارژ مجدد خودکار فرآیندهای سطح مایع سطح پایین و بالا استفاده می شود. سوئیچ ها می توانند از ریختن بیش از حد جلوگیری کنند یا شرایط خشک را اجرا کنند.

برنامه های رایج لول سوئیچ:

همانطور که در بالا ذکر شد ، نوع برنامه ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. تشخیص نشت و کنترل سطح.

نشت یابی

تشخیص نشت آب باران در مراحل اولیه در واحدهای مخابراتی خارج از منزل و جلوگیری از اتلاف خدمات یا خسارات احتمالی گران قیمت . افزایش استفاده از فناوری کوچک و متروسل منجر به افزایش تعداد محفظه های مخابراتی در مکان هایی شده است که دسترسی به آنها دشوار است و مورد بازرسی منظم قرار نمی گیرند.

از آنجا که لول سوئیچ سطح قادر به شناسایی مقدار بسیار کمی مایع است ، یک راه حل ایده آل برای این برنامه است زیرا در پایین محفظه در یک مخزن کوچک نصب می شود ، در صورت وجود آب باران ، سیگنالی برای توصیه به کار ارسال می شود.

سیستم های اتوماسیون رباتیک

سیستم های رباتیک صنعتی یکی دیگر از برنامه هایی است که در آن تجربه زیادی دارد. نصب و راه اندازی ربات های صنعتی بسیار گران است که برای عملکرد و نگهداری صحیح آنها بسیار مهم است - هر "کاهش زمان" می تواند هزینه بر باشد.

روغن درون سیستم برای روانکاری مفاصل و چرخ دنده ها و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ، عدم تغییر جهت و سایش تحمل استفاده می شود. اگر این روغن در حین کار نشت کند ، می تواند محیط اطراف را آلوده کند ، به تولید آسیب برساند و عملکرد ماشین را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین برای جلوگیری از هزینه های سنگین ، تشخیص فوری هنگامی که سطح روغن پایین است بسیار مهم است.

پمپ های پریستالتیک

پمپ های پریستالتیک برای توزیع ، اندازه گیری و انتقال کلی محیط های مایع مناسب هستند. آنها محیط را به لوله محدود می کنند ، بنابراین پمپ نمی تواند مایع را آلوده کند و مایع نمی تواند پمپ را آلوده کند. پمپاژ بدون آلودگی ، پمپ های پریستالتیک را به ویژه برای استفاده در کاربردهای با خلوص بالا ، از جمله انتقال یا دوز مواد شیمیایی و مواد افزودنی در صنایع غذایی ، دارویی و نیمه هادی مناسب می کند.

سابین صنعت شما را در خرید لول سوئیچ کمک می کند.

  • ۹۹/۰۹/۱۷
  • iranpipe iranpipe

لول سوئیچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی